تاريخ : چهارشنبه 1393/12/13 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 39154
فاطمه نگین جهان و جنان

فاطمه نگین جهان و جنان

چاپ دوم کتاب «فاطمه نگین جهان و جنان» تألیف «محمدرضا رمزی اوحدی» با موضوع حضرت فاطمه زهرا (س) در کتب تفسیری، حدیثی و تاریخی اهل سنت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با سالروز وفات حضرت زهرا (س) مؤسسه شهیداحمد کاظمی کتاب «فاطمه نگین جهان و جنان» را با موضوع حضرت فاطمه زهرا (س) در کتب تفسیری، حدیثی و تاریخی اهل سنت برای دومین بار تجدید چاپ و روانه بازار نشر کرده است.
حضرت فاطمه زهرا (س) در کتاب‌های تفسیری، حدیثی و تاریخی اهل سنت، جایگاه جلیل و جامعی دارد،  در فصل اول این کتاب، با بهره‌گیری از تفاسیر قدیمی اهل سنت، بیش از صد آیه قرآن را که درباره آن حضرت نازل شده، آورده شده است.

در فصل دوم، به زندگی آن بانوی بی‌بدیل و حوادث پس از ارتحال رسول‌‌ الله (ص) از منابع دست ‌اول اهل‌ سنت پرداخته‌ شده است؛ در فصل سوم، این پرسش پاسخ داده شده است که چرا سید مظلومان، امیر مؤمنان (ع) هنگام حمله به خانه‌اش سکوت اختیار کرد؟

بر مبنای این گزارش، کتاب «فاطمه نگین جهان و جنان» به نویسندگی استاد «محمدرضا رمزی اوحدی» در قطع رقعی در ۲۸۰ صفحه و با قیمت ۸۵۰۰ تومان منتشر  و روانه بازار نشر شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «فاطمه نگین جهان و بنان» می‌توانند  با شماره تلفن ۶ الی ۳۷۸۴۰۸۴۴ - ۰۲۵ تماس حاصل کنند.
یا به وب سایت www.manvaketab.ir مراجعه یا به دفتر مرکزی نشر شهیداحمد کاظمی به نشانی، قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول فروشگاه ۱۳۱، مرکز نشر و پخش شهید کاظمی، همچنین فروشگاه‌های کتاب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سراسر کشور مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :