تاريخ : چهارشنبه 1393/8/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 37019
راديو معارف تحقق پيشگويي امام صادق عليه السلام

راديو معارف تحقق پيشگويي امام صادق عليه السلام

كار راديو معارف كاري بسيار ارزنده است و براي هر چه بيشتر و بهتر محقق شدن كلام امام صادق عليه السلام كه از قم صداي اسلام به جهان منتقل مي‌شود؛ بايد در اين راديو سرمايه گذاري شود.

به گزارش روابط عمومي راديو معارف، آيت الله محمد محمدي ري شهري توليت آستان حضرت عبد العظيم حسني عليه السلام طي ديداري از راديو معارف در جمع شوراي مديران اين راديو گفت: كار راديو معارف كاري بسيار ارزنده است و براي هر چه بيشتر و بهتر محقق شدن كلام امام صادق عليه السلام كه از قم صداي اسلام به جهان منتقل مي‌شود؛ بايد در اين راديو سرمايه گذاري شود.

توليت آستان مقدس حضرت عبدالعظيم حسني عليه السلام با اشاره به اينكه اكنون جهان تشنه معارف ناب اهل بيت عليهم السلام است افزود: اين معارف بايد به زبان‌هاي مختلف عرضه شود و راديو نداي اسلام هر چه تقويت و پشتيباني شود ارزش دارد.

رئيس دانشگاه قرآن و حديث با ذكر نكاتي براي استفاده بهتر از رسانه در ترويج معارف الهي گفت: محور كارها در رسانه بايد معرفت افزايي و تقويت بنيه معرفت و آگاهي جامعه از مسائل بنيادي اسلام باشد و براي اين كار هيچ چيزي مانند ارائه متن قرآن و احاديث اهل بيت عليهم السلام با بيان روز نيست. به طوري كه براي جوانان جاذبه داشته باشد و مورد استقبال قرار گيرد.

وي خطر ايجاد شبهه توسط دشمنان نظام اسلامي و مخالفين اهل بيت عليهم السلام در فضاي مجازي و شبكه‌هاي ماهواره‌اي را مورد تاكيد قرار داد و خاطر نشان كرد: امروزه مخالفان نظام اسلامي با اصل ولايت فقيه مشكل دارند و براي رسيدن به هدفشان در زدن ريشه ولايت فقيه، نوك نيزه هجمه خود را به سوي امامت حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه  نشانه رفته‌اند و مي‌كوشند با ايجاد شبهه در امامت آن حضرت، وجود نيابت ايشان و مسئله ولايت فقيه را زير سوال ببرند. به همين خاطر پاسخ به شبهات به ويژه شبهات مطرح شده در مورد مهدويت بايد از اولويت‌هاي رسانه ملي باشد.

ايشان مسئله روز را مسئله سلفي ها و تكفيري ها دانست و افزود: اين گروه كمر همت براي مبارزه با تفكر مهدويت بسته‌اند و امروزه به حمد الله راديو معارف بخش ويژه اي براي ترويج فرهنگ مهدويت و پاسخ به شبهات مطرح شده تدارك ديده است.

آيت الله ري شهري با توصيه به جلوگيري از ورود خرافات به برنامه‌ها در مجموعه صدا و سيما تاكيد كرد: در شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني رسانه ملي هر چه به عنوان مراسم و آيين مذهبي ترويج مي‌شود بايد مبنا و اصل روايي و حديثي درستي داشته باشد تا بتوان از ورود خرافه به آن جلوگيري كرد.

در پايان اين ديدار پايگاه اطلاع رساني جديد راديو نداي اسلام به دست آيت الله ري شهري رونمايي شد و به بهره برداري رسيد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :