تاريخ : سه شنبه 1393/7/22 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 34591
رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای ثار‌الله با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی

رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای ثار‌الله با حضور آیت‌الله مکارم شیرازی

معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث از رونمایی نرم‌افزار چند رسانه‌ای ثار‌الله 23 مهرماه امسال خبر داد.

پایگاه حدیث نت ـ حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا با اشاره به رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای ثار‌الله اظهار کرد: این اثر سبکی جدید در عمومی‌سازی معارف اهل بیت(ع) است که همراه با تصویرسازی یاران امام و دشمنان امام توسط هنرمندان مطرح کشور در قالب تولید انیمیشن سه‌بعدی برای نمایش رخدادها با روایت گوینده نام آشنای کشور تولید شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه اطلس عاشورا در قالب دیجیتال سه‌بعدی و گویا برای نمایش مسیر کاروان حسینی از ویژگی‌های دیگر این اثر است.

معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث با اشاره به ویژگی‌های دیگر نرم‌افزار چندرسانه‌ای ثارالله گفت: این اثر نخستین اثر چند رسانه‌ای عمومی کشور عنوان شده که به ارائه چکیده‌ای از ۱۴ جلد دانشنامه امام حسین(ع) در قالب رسانه‌ای جذاب و جدید می‌پردازد.

وی با بیان اینکه تصویرسازی ۹۰ رویداد مستند از زندگانی امام حسین(ع) از ولادت تا پس از شهادت از ویژگی‌های دیگر این نرم‌افزار است، عنوان کرد: این نرم‌افزار در معاونت فرهنگی،‌ ارتباطات و بین‌الملل موسسه دارالحدیث بخش اداره تولیدات رسانه‌ای تولید شده است.

حجت الاسلام سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: این نرم‌افزار که بر اساس دانشنامه امام حسین(ع) تولید شده، روز چهارشنبه ۲۳ مهر امسال ساعت ۱۶:۴۵ در دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی واقع در کوچه آمار، مدرسه امام سجاد(ع) رونمایی می‌شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :