تاريخ : پنج شنبه 1393/5/30 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 34082
انتشار دانشنامه امام صادق (ع) در فضای مجازی

انتشار دانشنامه امام صادق (ع) در فضای مجازی

مرکز تحقیقاتی کامپیوتری علوم اسلامی دانشنامه امام صادق (ع) را با موضوعاتی همچون شناسنامه آن حضرت (ع) و سیره ایشان در فضای مجازی منتشر کرد.

غلام رضا رحمانی، مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقاتی کامپیوتری علوم اسلامی در گفتگو با خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) دانشنامه آن حضرت (ع) با بیش از ۳۶۰ اثر و مطلب در فضای مجازی منتشر شد.
وی تصریح کرد: این دانشنامه در قالب دوازده موضوع شامل پرسش و پاسخ، گزیده کتاب و پایان نامه دانشجویی، مقالات بریده جراید و مجلات برای استفاده کاربران از هم اکنون روی پایگاه حوزه نت بارگذاری شده است.
رحمانی هدف از تولید این دانشنامه را جمع آوری کلیه اطلاعات مورد نیاز محققان و پژوهشگران در خصوص این امام همام خواند و گفت: از جمله موضوعات این دانشنامه می توان به شناسنامه امام (ع)، دوران امامت، شهادت، اخلاق و فضائل حضرت، آثار و آموزه های علمی ایشان، مذهب جعفری و تاثیر پذیری از امام و شاگردان امام صادق(ع)، سیره امام، امام صادق(ع) در آینه شعر وادب، امام از دیدگاه اندیشمندان، امام در آینه کتب، مقالات و پایان نامه ها، امام در اینترنت و رسانه، امام صادق(ع) و قرآن، امام و اهل بیت امام، امام و گنجینه علوم، شیعیان جعفری از نگاه امام، شاگردان امام از میان اهل سنت، آثار و آموزه های علمی امام، امام و اهل بیت(ع) و ... اشاره کرد.
به گفته مدیر ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقاتی کامپیوتری علوم اسلامی، کاربرانِ علاقه مند می توانند برای مطالعه این دانشنامه به نشانی اینترنتیwww.hawzah.netمراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :