تاريخ : شنبه 1393/4/14 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 31586
دانشنامه 10 جلدی امام مهدی(عج) در نمایشگاه قرآن و عترت قم

دانشنامه 10 جلدی امام مهدی(عج) در نمایشگاه قرآن و عترت قم

دانشنامه ۱۰ جلدی امام مهدی(عج) که طی مراسمی با حضور رهبر معظم انقلاب رونمایی شد در دومین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم عرضه شد.

به گزارش پایگاه حدیث نت، سید مهدی حسینی مسئول غرفه محصولات موسسه دارالحدیث در دومین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان قم گفت: دانشنامه ۱۰ جلدی امام مهدی(عج) که طی مراسمی با حضور رهبر معظم انقلاب رونمایی شد در دومین نمایشگاه قرآن کریم استان قم در کنار دیگر محصولات این موسسه با تخفیف در نظر گرفته شده امسال در نمایشگاه قرآن و عترت قم عرضه شده است.
وی اظهار داشت: این موسسه در راستای جمع‌آوری و انتشار کتاب‌های مذهبی در زمینه علوم حدیث اقدامات فراوانی را در کارنامه خود ثبت کرده است.
وی با اشاره به ارائه کتاب‌های نمونه موسسه دارالحدیث همانند میزان الحکمه، الکافی، دانشنامه‌های امام علی(ع) و امام حسین(ع) گفت: تا به حال در زمینه جمع آوری احادیث و روایات هشتمین اختر تابناک خورشید ولایت در موسسه مذکور تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.
مسئول غرفه ارائه محصولات موسسه دارالحدیث در دومین نمایشگاه قرآن کریم استان قم اظهار داشت: امیدواریم منابع و کتاب‌های بسیاری در این زمینه توسط پژوهشگران و متخصصین به رشته تحریر درآید.
» لازم به ذکر است دانشنامه ۱۰ جلدی امام مهدی(عج) خرداد ماه امسال در نمایشگاه محصولات پژوهشی مؤسسه دارالحدیث درحضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی رضوان الله علیه رونمایی شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :