تاريخ : یکشنبه 1393/2/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 30138
طی حکمی مدیرعامل جدید انتشارات دارالحدیث منصوب شد

طی حکمی مدیرعامل جدید انتشارات دارالحدیث منصوب شد

رئیس مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث در حکمی حجت الاسلام دکتر«محمد تقی سبحانی نیا» را به عنوان مدیرعامل جدید انتشارات دارالحدیث منصوب کرد.

به گزارش پایگاه حدیث نت، در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا آمده است: با عنایت به کناره گیری حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای عرب از مدیریت سازمان چاپ و نشر دارالحدیث، بدین وسیله جناب عالی را به مدت دو سال به سمت مدیرعاملل این سازمان منصوب می نمایم.

در ادامه این حکم افزوده شده است: توفیق حضرت عالی را در تحقق اهداف این سازمان و توسعه کیفی و کمی آن از خداوند منان مسئلت دارم.

لازم می دانم از زحمات حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد صادق عرب در طول تصدی مدیریت و همچنین از تلاش های صادقانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای تجلی که عملا مسؤلیت اجرایی انتشارات را به عهده داشتند صمیمانه تشکر کنم.(محمد محمدی ری شهری)

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین عرب، چهارده سال مسؤلیت سازمان چاپ و نشر دارالحدیث را برعهده داشت.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین تجلی نیز به مدت چهارده سال مسؤلیت اجرایی انتشارات را عهده دار بود.

لازم به ذکر است، تاکنون بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب عربی فارسی، فارسی عربی، انگلیسی، اسپانیولی و فرانسه چاپ شده است و تاکنون بالغ بر ۲ میلیون و ۸۲۴ هزار جلد در قطع‌های مختلف به بازار عرضه شده است.

کتاب‌های منتشرشده این موسسه شامل ۵۳ عنوان کتاب‌ عربی فارسی، ۹۱ عنوان کتاب عربی، ۱۳۴ عنوان کتاب فارسی، چهار عنوان کتاب انگلیسی، یک عنوان کتاب اسپانیولی و یک عنوان کتاب فرانسه است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :