تاريخ : یکشنبه 1392/11/27 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29743
یک سال همنشین پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) باشیم

یک سال همنشین پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) باشیم

سالنامه حدیثی نور با هدف ترویج سبک زندگی ائمه(ع) و با شعار «یک سال همنشین پیامبر خدا(ص) و اهل بیت(ع) باشیم» منتشر شده است.

محمد غفاری، کارشناس روابط عمومی موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث، در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این باره اظهار کرد: در هر صفحه از این سالنامه حدیثی مرتبط با اتفاق آن روز آورده شده است.

وی افزود: حدیث‌های بیان شده در سالنامه سلسله موضوعاتی را دنبال می‌کنند. بحث‌های نجومی، اوقات شرعی و حدیث‌های پرکاربرد از جمله موضوعاتی هستند که در این سالنامه به آن‌ها پرداخته شده است.

غفاری اظهار کرد: این سالنامه برای شانزدهمین سال است که منتشر می‌شود و در احادیث هر صفحه تلاش شده تا اخلاق کاربردی و سبک زندگی اسلامی برای مخاطب به تصویر کشیده شود.

کارشناس روابط عمومی موسسه دارالحدیث عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های این اثر، طراحی اسلامی و ایرانی آن است که صفحه‌آرایی ایرانی با استفاده از نقوش اصیل اسلامی به زیبایی بصری این اثر کمک شایانی کرده است.

وی یادآور شد: در این سالنامه از کتاب‌های معتبر شیعه مانند «میزان‌الحکمه»، «میراث حدیث شیعه»،‌«دانشنامه امام حسین(ع)»، «شناخت‌نامه قرآن»، «دانشنامه امیرالمونین(ع)» و سایر منابع پژوهشی منتشرشده در موسسه دارالحدیث استفاده شده است.

این سالنامه از سوی معاونت فرهنگ و ارتباطات موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث قم منتشر شده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :