تاريخ : دوشنبه 1392/9/25 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 28501
پژوهشگران برتر پژوهشگاه قرآن و حدیث تجلیل شدند

پژوهشگران برتر پژوهشگاه قرآن و حدیث تجلیل شدند

پژوهشگران برتر پژوهشگاه قرآن و حدیث همزمان با هفته پژوهش با حضور مشاور عالی این پژوهشگاه تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه حدیث نت، مراسم تجلیل از پژوهشگران پژوهشگاه قرآن و حدیث پیش از ظهر امروز با حضور مشاور عالی پژوهشگاه قرآن و حدیث در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار شد.
حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی، معاون پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث موسسه دارالحدیث در این مراسم به ارائه گزارشی در زمینه فعالیت‌های پژوهشگاه پرداخت و پژوهشگران این پژوهشگاه را به تلاش برای جذب در زمینه هیئت علمی دعوت کرد.
حجت‌الاسلام رضا برنجکار مشاور عالی پژوهشگاه قرآن و حدیث با اشاره به تصویب تاسیس پژوهشگاه قرآن و حدیث در هشتم تیر ماه سال جاری در شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: چهاردهم مرداد سال جاری این پژوهشکده به پژوهشگاه قرآن و حدیث تبدیل شد که در زمینه علوم و معارف حدیثی تحقیقاتی انجام می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: استنباط دقیق از آموزه‌های علوم و معارف اسلامی بر پایه متون ارزشمند قرآن و حدیث،‌ دفاع از معارف قرآن و حدیث و پاسخگویی به مسائل بنیادین و نظری در حوزه معارف اسلامی از جمله اهداف پژوهشگاه قرآن و حدیث است.
در پایان این مراسم از پنج نفر از پژوهشگران شامل سیدعلی موسوی‌کیا به عنوان همکار پژوهشی و آماده‌سازی کتاب، حجج اسلام سید رسول موسوی از پژوهشکده کلام اهل بیت، سید علی حسینی‌زاده از پژوهشکده تفسیر اهل بیت(ع)، رسول افقی پژوهشکده علوم و معارف حدیث و محمدتقی سبحانی نیا پژوهشکده اخلاق و علوم رفتاری تقدیر شد.
پژوهشگاه قرآن و حدیث دارای چهار پژوهشکده علوم و معارف حدیث، تفسیر اهل بیت(ع)، اخلاق و علوم رفتاری و پژوهشکده کلام اهل بیت(ع) است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :