تاريخ : یکشنبه 1396/11/29 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 63062
حضور غرفه کتاب دارالحدیث در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین

حضور غرفه کتاب دارالحدیث در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین

غرفه آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث و غرفه انتشارات دارالحدیث، در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین(سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم)، تا پنجم اسفندماه در مصلی قم، پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، غرفه شماره ۸۷  این نمایشگاه به آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث اختصاص یافته است.

در این غرفه ، بیش از یکصد اثر از آثار تالیفاتآیت الله محمدی ری شهریبه همراه مهمترین آثار و دستاوردهای پژوهشی چهار پژوهشکده علوم و معارف حدیث، کلام اهل بیت علیهم السلام، تفسیر اهل بیت علیهم السلام و پژوهشکده اخلاق و روان شناسی اسلامی پژوهشگاه قرآن و حدیث در معرض بازدیدکنندگان قرار دارد.

در غرفه پژوهشگاه قرآن و حدیث آثاری همچون سیره پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، دانش نامه امیرالمومنین علیه السلام، دانش نامه امام حسین علیه السلام، دانش نامه امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، دانش نامه قرآن و حدیث و ...از تالیفات آیت الله ری شهری و پژوهشگران این پژوهشگاه ارائه شده است.

همچنین نرم افزار های چند رسانه ای حدیث اهل بیت علیهم السلام، نرم افزار میزان الحکمه و نرم افزار ثارالله معرفی شده است.

همچنین جدیدترین آثار آماده ی نشر و آثار حائز  نشان علمی از دیگر آثار به نمایش درآمده در غرفه پژوهشگاه قرآن و حدیث است.

غرفه شماره  ۱۰۲ نمایشگاه به سازمان چاپ و نشر دارالحدیث اختصاص یافته است.

در نمایشگاه امسال بالغ بر ۴۰۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات دارالحدیث عرضه شده که معرفی این آثار ، در قالب بروشور بین بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب توزیع می شود.

از آثار پرفروش این انتشارات به ویژه در نمایشگاه امسال، می‌توان به کتاب‌های«حکمت نامه فاطمی»«تحكيم خانواده از نگاه قرآن و حديث»تأليف آيت‌الله محمد محمدی ری شهری،«احادیث پزشکی»،«منتخب میزان الحکمه»،«رضایت زناشویی»، و کیمیای محبت»،«رضایت از زندگی»،«حکمت نامه کودک»،«حکمت نامه جوان»،«حکمت نامه لقمان»،« شهادت‌نامه امام حسین (ع)»و گزیده آن،«الگوی شادی»و«الگوی اسلامی شادکامی»اشاره کرد

همچنین در بین کتاب‌های دوره‌ای، مجموعه ۱۴ جلدی«میزان الحکمه»،«دانشنامه امیرالمؤمنین(ع)»،«دانشنامه امام حسین(ع)»و نیز«دانشنامه امام مهدی(ع)»از کتاب‌های پر مخاطب این موسسه این موسسه محسوب می‌شود.

گفتی است این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز از ۲۶ بهمن الی ۵ اسفندماه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ الی ۲۰ برپا است و در مجموع دو نمایشگاه بین المللی کتاب دین و نمایشگاه کتاب استان قم ۴۷۴ ناشر با ۸۰ هزار و ۴۵۰ عنوان کتاب حضور دارند.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب قم با بیش از ۸۰ هزار عنوان کتاب شامگاه چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید در مصلای قدس قم افتتاح شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :