تاريخ : چهارشنبه 1393/3/21 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 30312
بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه تولیدات علمی و پژوهشی مؤسسه دارالحدیث

بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه تولیدات علمی و پژوهشی مؤسسه دارالحدیث

در آستانه خجسته سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) از نمایشگاه مجموعه تولیدات علمی و پژوهشی مؤسسه دارالحدیث بازدید کردند. در جریان این بازدید، دانشنامه امام مهدی عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف که به همت این مؤسسه تهیه شده است، ارائه شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن تشکر صمیمانه از تدوین دانشنامه امام مهدی(عج)، آن را هدیه‌ای ارزشمند در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان، خواندند و افزودند: موضوع مهدویت و ظهور امام زمان(عج) وعده قطعی الهی است.

در آستانه خجسته سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه از نمایشگاه مجموعه تولیدات علمی و پژوهشی مؤسسه دارالحدیث بازدید کردند. در جریان این بازدید،دانشنامه امام مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریفکه به همت این مؤسسه تهیه شده است، ارائه شد.

پیش از سخنان رهبر انقلاب، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی ری‌شهری رئیس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در گزارشی با اشاره به رونمایی از دانشنامه امام مهدی (عج) در آستانه ولادت آن حضرت، اعتبارسنجی مضاعف منابع، استناد گسترده به منابع شیعه و سنی، نقد و ارزیابی دلایل غیرنقلی مهدویت، جامعیت و گزیده‌نگاری، برخورداری از تبیین و تحلیل و همچنین نقد و بررسی دیدگاههای مختلف، تبیین عقاید دیگر ادیان درباره منجی، جمع بندی و تحلیل گزارش‌های متعارض، پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات و هشدار درباره خرافه گرایی را از مهمترین خصوصیات دانشنامه امام مهدی(عج) خواند.

منبع :khamenei.ir
خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :