تاريخ : چهارشنبه 1393/8/7 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 35814
«حدیث دیدار۲» ویژه نامه دیدار با مقام معظم رهبری منتشر شد

«حدیث دیدار۲» ویژه نامه دیدار با مقام معظم رهبری منتشر شد

نشریه خبری، اطلاع رسانی و فرهنگی «محدث» در شماره جدید خود با عنوان «حدیث دیدار۲» به طور مفصل به دیدار دست اندرکاران مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث با رهبر معظم انقلاب اسلامی می پردازد.

پایگاه حدیث نت ـ روز چهارشنبه ۲۱ خردادماه ۱۳۹۳ و در آستانه سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان (عج)، دست اندرکاران مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در حاشیه این دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه مجموعه تولیدات علمی و پژوهشی مؤسسه دارالحدیث بازدید کردند.

در جریان این بازدید، دانشنامه امام مهدی (عج) که به همت این مؤسسه تهیه شده است، ارائه شد. عناوین بخش های این نشریه عبارتند از: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار پژوهشگران و کارکنان مؤسسه دارالحدیث، سخنرانی آیت الله ری شهری درمراسم دیدار با رهبری، حاشیه دیدار رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، گفتگو با پژوهشگران و مدیران دانشگاه و پژوهشگاه قران و حدیث درباره دیدار، گزارش تصویری دیدار با رهبر معظم انقلاب، بازتاب اخبار دیدار، نامه قدردانی آیت الله ری شهری از مقام معظم رهبری.

در بخشی از نشریه می خوانید: رهبر انقلاب اسلامی بعد از این بازدید، در جمع اساتید، محققان، مسئولان و کارکنان مؤسسه دارالحدیث و پژوهشگاه قرآن و حدیث، ضمن تشکر صمیمانه از تدوین دانشنامه امام مهدی (عج)، آن را نمونه برجسته ای از شناسایی خلاءها و مسئله یابی درست و هدیه ای ارزشمند به جامعه اسلامی و جامعه علمی، در آستانه عید بزرگ نیمه شعبان، خواندند.

گفتنی است، نشریه خبری محدث به شیوه الکترونیکی با ارایه اخبار مهم مؤسسه دارالحدیث، انتشارات و آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در قالب جدید و از طریق اینترنت، به مخاطبان عرضه شود. در تهیه این نشریه به مدیر مسؤلی محمد تقی سبحانی نیا، مهدی عباسی سردبیر، روح الله مهپور دبیر اخبار، محمد غفاری خبرنگار و رضا توکلی به عنوان صفحه آرا مشارکت دارند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :