تاريخ : چهارشنبه 1392/12/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29920
نمایشگاه نوروزی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها افتتاح شد

نمایشگاه نوروزی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها افتتاح شد

نمایشگاه نوروزی آستان مقدس حضرت معصومه(س) پیش از ظهر چهارشنبه 28 اسفندماه به دست «حجت الاسلام والمسلمین سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افتتاح شد.

به گزارش پايگاه حدیث نت، نمايشگاه نوروزي آستان حضرت معصومه سلام الله عليها با حضور توليت، مسئولان و مديران ارشد و خدام آستان و مسئولان استان قم بازگشايي شد.
دو غرفه در این نمایشگاه از سوی مؤسسه دارالحدیث، برپا شده، که یکی از غرفه‌ها اختصاص به انتشارات مؤسسه دارد و در آن آثار چاپ شده با تخفیف ویژه عرضه خواهد شد.
غرفه دیگر اختصاص به معرفی مؤسسه دارد که در این غرفه ارائه بروشورها، کتاب‌ها، نرم‌افزارها، فعالیت‌ها و بخش‌های پژوهشی و آموزشی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث در دستور کار قرار دارد.
اطلاع‌رسانی در زمینه ثبت‌نام دانشگاه قرآن و حدیث و معرفی دو محصول حدیثی «سالنامه نور ۱۳۹۳» و «مؤمن دارا و ندار» از موارد دیگری است که در این غرفه ارائه می‌شود.
حضور در این نمایشگاه با هدف معرفی آثار و شرح فعالیت‌های مؤسسه به دوستداران و علاقه‌مندان مکتب اهل بیت(ع) صورت می‌گیرد.
شرکت‌کنندگان در این مسابقه پس از مطالعه کتاب ارزشمند «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث» به هشت پرسش پیرامون کتاب از طریق ارسال پیامک، به شماره ۱۰۰۰۰۰۹۰۱۰ پاسخ می‌دهند.
کتاب تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث و پرسش‌های مربوط به کتاب در غرفه دارالحدیث و نمایندگی انتشارات دارالحدیث در جوار آستان حضرت عبدالعظیم(ع) ارائه می‌شود.
اين نمايشگاه حاصل تلاش تمامي بخش هاي آستان است كه در ۴۲ غرفه، ارائه كننده گوشه اي از فعاليت هاي خادمان در اين آستان مي باشد.
پيش از بازگشايي رسمي اين نمايشگاه دائمي سه نمايشگاه هيئات مذهبي استان قم، كانون هاي فرهنگي مساجد و دهه كرامت برگزار شده است.
بر اساس برنامه ريزي صورت گرفته، قرار است اين نمايشگاه در موضوعات مختلف، همسو با فضاي معنوي و روحاني آستان حضرت معصومه سلام الله عليها در طول سال برگزار شود
اين نمايشگاه در سه بخش ارائه محصولات فرهنگي و متبركات، گزارشي از فعاليت ها و خدمات ارائه شده به زائران كريمه اهل بيت و سبك زندگي برگزار شده است.
مهم ترين ويژگي اين نمايشگاه حضور واحد ها و بخش هاي مختلف آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله عليها است كه در بخش سبك زندگي، پرسش هاي مقام معظم رهبري در اين عرصه سر لوحه كار قرار گرفت و تلاش شد الگويي درست از سبك زندگي اسلامي به زائران و مجاوران كريمه اهل بيت ارائه شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :