تاريخ : چهارشنبه 1392/12/28 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29916
برنامه‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ایام نوروز

برنامه‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ایام نوروز

برگزاری مسابقه کتابخوانی و برپایی شهرک معارفی از جمله برنامه‌هایی است که در ایام نوروز از سوی آستان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه حدیث نت، با رایزنی‌هایی که با آستان مقدس حضرت معصومه(س)، صورت گرفته در ابتدای سال جدید مؤسسه دارالحدیث در نمایشگاه نوروزی حرم حضرت معصومه(س) شرکت می‌کند.
این نمایشگاه از ۲۹ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ در شبستان نجمه خاتون(س) برپا می‌شود و پذیرای زائران و مجاوران حرم مطهر است.
در این نمایشگاه دو غرفه از سوی مؤسسه دارالحدیث، برپا می‌شود، که یکی از غرفه‌ها اختصاص به انتشارات مؤسسه دارد و در آن آثار چاپ شده با تخفیف ویژه عرضه خواهد شد.
غرفه دیگر اختصاص به معرفی مؤسسه دارد که در این غرفه ارائه بروشورها، کتاب‌ها، نرم‌افزارها، فعالیت‌ها و بخش‌های پژوهشی و آموزشی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث در دستور کار قرار دارد.
اطلاع‌رسانی در زمینه ثبت‌نام دانشگاه قرآن و حدیث و معرفی دو محصول حدیثی «سالنامه نور ۱۳۹۳» و «مؤمن دارا و ندار» از موارد دیگری است که در این غرفه ارائه می‌شود.
حضور در این نمایشگاه با هدف معرفی آثار و شرح فعالیت‌های مؤسسه به دوستداران و علاقه‌مندان مکتب اهل بیت(ع) صورت می‌گیرد.
شرکت‌کنندگان در این مسابقه پس از مطالعه کتاب ارزشمند «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث» به هشت پرسش پیرامون کتاب از طریق ارسال پیامک، به شماره ۱۰۰۰۰۰۹۰۱۰ پاسخ می‌دهند.
کتاب تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث و پرسش‌های مربوط به کتاب در غرفه دارالحدیث و نمایندگی انتشارات دارالحدیث در جوار آستان حضرت عبدالعظیم(ع) ارائه می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه مسابقه درپایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسهاز منبع مسابقه استفاده کنند.
متقاضیان شرکت در این مسابقه از اول تا سی و یکم فروردین سال ۹۳ فرصت دارند در مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.
قرعه‌کشی یازدهم اردیبهشت سال ۹۳ همزمان با میلاد امام محمد باقر(ع) در پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه دارالحدیث اعلام می‌شود و به ۱۴ نفر از کسانی که به این مسابقه پاسخ صحیح بدهند، ۱۴ سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.
علاقه مندان برای اطلاع ازبرنامه های دیگر برنامه‌های آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در لحظه سال‌تحویل و ایام نوروز می توانند به نشانی اینترنتی آستانmasoumeh.net/faمراجعه نمایند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :