تاريخ : چهارشنبه 1394/3/6 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 43041
مراسم تجلیل از آیت‌الله امینی با حضور آیت الله ری‌شهری برگزار شد

مراسم تجلیل از آیت‌الله امینی با حضور آیت الله ری‌شهری برگزار شد

دهمین آیین تجلیل از پژوهشگران و پژوهش‌های برتر حوزه دین عصر امروز در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، در این همایش علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله محمدی ری‌شهری رئیس مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، آیت‌الله استادی عضو شورای عالی حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش استاندار قم، مدیران و مسئولان استانی و شهری و برخی معاونان و اساتید و فضلای حوزوی حضور داشتند.
آیت پیمان مسئول دبیرخانه شورای دین‌پژوهان، محمدرضا صاحبی دبیر علمی این شورا، آیت‌الله رضا استادی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله ابراهیم امینی در این مراسم به سخنرانی پرداختند.
گفتنی است در دهمین آیین تجلیل از پژوهشگران و پژوهش‌های برتر حوزه دین، از مجاهدت‌ها و آثار علمی و پژوهشی آیت‌الله ابراهیم امینی تجلیل و مقام علمی آیت‌الله محمدهادی معرفت نیز گرامی داشته شد.
همچنین در این مراسم از ۱۰ پژوهش برتر در حوزه دین و معرفت اسلامی تقدیر شد.
این همایش به همت شورای دین‌پژوهان کشور برگزار شده و در دوره‌های قبلی نیز از دیگر شخصیت‌های برجسته و پژوهش‌های برتر حوزه دین تقدیر صورت گرفته است.


 

عکس و خبر: روح الله مهپــــور

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :