تاريخ : یکشنبه 1393/6/9 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 34332
دومین همایش ملی حدیث رضوی 11 شهریور در قم به کار خود پایان می دهد

دومین همایش ملی حدیث رضوی 11 شهریور در قم به کار خود پایان می دهد

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری اختتامیه دومین همایش ملی حدیث رضوی در قم خبر داد و گفت: این مراسم 11 شهریورماه با سخنرانی آیت الله ری شهری در تالار شهید آوینی برگزار می شود.

پایگاه حدیث نت به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حامد حجتی صبح امروز در نشست خبری که با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سبحانی نیا، معاون فرهنگی و ارتباطات مؤسسه دارالحدیث و اصحاب رسانه استان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، در خصوص ویژگی های دومین همایش حدیث رضوی علیه السلام بیان داشت: این همایش از مجموعه برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که همزمان با دهه کرامت، با هماهنگی و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و موسسه دارالحدیث با موضوع تاثیر زمان بر صدور احادیث رضوی و با محوریت میراث حدیثی امام رضا(ع) به شکلی کاملا تخصصی در قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پژوهشگاه قرآن و حدیث، دانشگاه قرآن و حدیث، مرکز تخصصی حدیث حوزه، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و انجمن حدیث حوزه و چند مرکز دیگر در برگزاری دومین همایش حدیث رضوی همکاری داشته اند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از سخنرانی آیت الله ری شهری در اختتامیه این همایش خبر داد و گفت: دومین همایش ملی حدیث رضوی در روز سه شنبه ۱۱ شهریورماه ساعت ۹ صبح در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  واقع در بلوار جمهوری اسلامی نبش کوچه ۲۸، با تجلیل از مقالات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سبحانی نیا نیز در این نشست با بیان اینکه تا پایان مهلت مقرر، آثار و مقالات تخصصی ارزشمندی به دبیرخانه این همایش ارسال شد، اضافه کرد: داوری آثار به پایان رسیده و از صاحبان آثار برتر در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون فرهنگی و ارتباطات مؤسسه دارالحدیث از رونمایی کتاب حکمتنامه رضوی، مجموعه مقالات اولین همایش حدیث رضوی و یک نرم افزار دینی در این همایش خبر داد و افزود: دو مقاله برتر دومین همایش حدیث رضوی نیز در اختتامیه این همایش ارائه خواهد شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :