تاريخ : شنبه 1394/3/23 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 43447
نرم‌افزار «گنجینه» در آستانه ماه رمضان رونمایی می‌شود

نرم‌افزار «گنجینه» در آستانه ماه رمضان رونمایی می‌شود

نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مدظله العالی در دانشگاه ها در نظر دارد از جدیدترین نرم افزار دینی- مذهبی خود به نام«گنجینه» در حوزه نشر دیجیتال در آستانه ماه مبارک رمضان رونمایی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشر معارف وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مدظله العالی در دانشگاه ها در نظر دارد از جدیدترین نرم فزار دینی- مذهبی خود به نام«گنجینه» در حوزه نشر دیجیتال در آستانه ماه مبارک رمضان رونمایی کند.

«گنجینه» مجموعه ای ارزشمند از چهار کتاب برجسته و ارزشمند مسلمانان و شیعیان مشتمل بر:قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان است که در نوع خود اولین و جامع ترین نرم افزار دینی - مذهبی چهارزبانه (فارسی، عربی، انگلیسی و اسپانیایی) در نشر دیجیتال با قابلیت نصب در هر نوع گوشی موبایل دارای سیستم عامل آندروید و  ios می باشد که توسط نیروهای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی راه اندازی گردیده است.

از ویژگی‌های گنجینه می‌توان قابلیت انتخاب و پشتیبانی از چهار زبان مختلف به عنوان پیش فرض (انگلیسی، اسپانیایی، فارسی و عربی)، پشتیبانی از فونت های گوناگون در سایز مورد نظر کاربر برای متن عربی و ترجمه به صورت جداگانه، در نظر گرفتن فهرست برای هر کدام از کتب بصورت جداگانه به منظور دسترسی آسانتر به محتوای کتابها با قابلیت جستجو، قابلیت جستجو در کل کتاب ها و قابلیت ختم قرآن، قابلیت به اشتراک گذاری هر آیه یا فراز از طریق ایمیل و پیامک قابلیت دانلود و پخش صوت هر سوره توسط قاری های گوناگون و... را نام برد.

«گجینه» قرار است دوشنبه بیست و پنجم خردادماه سال جاری از ساعت ۱۱ در سالن کنفرانس ساختمان شماره یک نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه ها واقع در میدان ولیعصر،خیابان ولیعصر،خیابان زرتشت غربی،پلاک ۱۰۶با حضور مسئولین این نهاد و اصحاب رسانه رونمایی شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :