تاريخ : دوشنبه 1393/12/11 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 39106
«در ستایش فاطمه» و «سیره و سخن فاطمه»

«در ستایش فاطمه» و «سیره و سخن فاطمه»

موسسه بوستان کتاب با چاپ و انتشار دو اثر جدید درباره زندگی حضرت زهرا(س) به نام‌های «در ستایش فاطمه» و «سیره و سخن فاطمه»، به استقبال ایام فاطمیه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی محدثی کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی «بوستان کتاب»، ضمن اعلام خبر انتشار دو کتاب «در ستایش فاطمه» و «سیره و سخن فاطمه» گفت:
با چاپ این دو اثر گرانسنگ، که تالیف آیت الله علی کریمی جهرمی است، تعداد عناوین منتشر شده بوستان کتاب در موضوع حضرت زهرا (س) به ۱۸ عنوان می­‌رسد.
مهدی محدثی در معرفی اجمالی این دو اثر گفت:
کتاب «در ستایش فاطمه»، اثری است که در ۱۰۸ صفحه به مدح و ستایش حضرت زهرا (س) از قول خداوند متعال، پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی (ع) و  سایر ائمه معصوم تا حضرت ولی­عصر (عج) پرداخته است؛ بدین معنا که سخن خدای سبحان را درباره مقام حضرت زهرا (س) از آیات قرآن استخراج کرده و نیز با استفاده از منابع معتبر اهل سنت و شیعه، سخنان رسول خدا و ائمه اطهار علیهم السلام را درباره فضایل و کرامات حضرت زهرا (س) جمع‌آوری کرده است.
وی افزود:
آیت‌الله کریمی جهرمی همچنین در کتاب «سیره و سخن فاطمه»، کوشیده تا گوشه‌­ای از رفتارها و گفتارهای درس‌­آموز و زندگی­‌ساز آن بانوی دو عالم را به خوانندگان بشناساند. این دو کتاب به تازگی منتشر و روانه بازار نشر شده‌­اند و با استقبال زیادی مواجه خواهند شد.
محدثی در ادامه به سایر عناوین منتشر شده بوستان کتاب در این زمینه اشاره کرد و گفت: برخی دیگر از آثار بوستان کتاب درباره حضرت زهرا (س) که به چاپ­‌های متعددی رسیده­‌اند، عبارتند از:
«جلوه‌­های رفتاری حضرت زهرا (س)»؛ تالیف عذرا انصاری، «شرح خطبه حضرت زهرا(س)»؛ تالیف آیت‌­الله سیدعزالدین حسینی زنجانی، «فاطمه (س) گلواژه آفرینش»، تالیف سیدضیاء مرتضوی، «دردانه­‌ای دلداده» (بررسی تحلیلی زندگانی حضرت زهرا (س))؛ تالیف محمدجواد مروجی طبسی، «کوثر هدایت»؛ تالیف سیدجواد ورعی و دچندین اثر دیگر از جمله این آثار است. بر اساس این گزارش روز چهارشنبه ۱۳ اسفند، مطابق با ۱۳ جمادی الثانی، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به روایت ۷۵ روز پس از وفات نبی مکرم اسلام (ص) است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :