تاريخ : شنبه 1397/10/1 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 67792
همکاری برای ترویج معارف قرآنی و حدیثی و تولید کتاب های عمومی

همکاری برای ترویج معارف قرآنی و حدیثی و تولید کتاب های عمومی

معاون فرهنگی و هنری مؤسسه دارالحدیث از عقد تفاهم نامه همکاری در بخش های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران خبر داد.

پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث-حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا، در گفتگو با خبرنگار ما با بیان ظرفیت های مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث گفت:
در زمینه آموزش(حضوری و مجازی) و پژوهش تلاش های چشمگیری صورت گرفته و تا کنون دوره های آموزشی کوتاه مدت با موضوعات مختلف علوم انسانی، اسلامی به ویژه در حوزه های سبک زندگی اسلامی، اخلاق، روانشناسی اسلامی و ارتباطات و خانواده و علوم تربیتی برای مخاطبان خاص مانند دانشجویان و طلاب و مخاطبان عام شامل عموم مردم و علاقه مندان به معارف قرآنی حدیثی برگزار شده است.

معاون فرهنگی و هنری دارالحدیث با اشاره به نشست پیشین این معاونت با رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: در آن جلسه مقرر شد ظرفیت ها شناسایی شود و بازدیدی از بخش های مختلف مؤسسه صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: زمینه انعقاد تفاهم نامه ایجاد شد قرار شد تا همکاری دو جانبه مستمر باشد.

حجت الاسلام سبحانی نیا افزود: در جلسهای که با حضور آیت الله ری شهری ریاست محترم مؤسسه برگزار شد، برای اجرای تصمیمات تفاهم نامه، قرار شد کارگروه مشترکی ایجاد شود.

معاوون فرهنگی و هنری دارالحدیث با بیان اینکه با پیشنهاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزاری نمایشگاهی با هدف ارائه تلاش های علمی ، فرهنگی دارالحدیث طرح شده افزود: قرار است از شخصیت آیت الله ری شهری به عنوان چهره ی ماندگار ترویج معارف قرآنی و حدیثی و همچنین تولید علوم مبتنی بر احادیث اهل بیت علیهم السلام قدردانی شود.

حجت الاسلام سبحانی نیا اظهار کرد:  همکاری مشترک در عرصه فرهنگی به ویژه مخاطب کودک تاکید شده، همچنین فعالیت فرهنگی شامل ترویج معارف قرآنی و حدیثی برای تولید کتاب های عمومی نوجوانان و بزرگسالان و تولیدات رسانه ای در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :