تاريخ : شنبه 1397/4/23 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 65438
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، میزبان افتتاحیه دهه کرامت استان تهران

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، میزبان افتتاحیه دهه کرامت استان تهران

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) میزبان افتتاحیه جشن دهه کرامت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی آستان مقدّسحضرت عبدالعظیم علیه السّلامبه نقل از شبستان، سید هاشم خضری سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران گفت: مراسم افتتاحیه دهه کرامت با شعار "خدمت کریمانه" یکشنبه ۲۴ تیر ماه در سالن شیخ صدوق حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

خضری با اشاره به اینکه تمامی روزهای دهه کرامت مزین به شعار "خدمت کریمانه" می باشد بیان داشت: در جشن امسال دهه کرامت با تکیه بر شعار خدمت کریمانه برای هر یک از دستگاه های عضو شورا یک شعار متناسب با عملکرد آن دستگاه در نظر گرفته شده است و هر دستگاه نیز باید در یک روز از این دهه برنامه خاص خود را داشته باشد.

وی ادامه داد: شعار های در نظر گرفته شده برای هر روز به ترتیب عبارتند از؛ خدمت کریمانه در پرتو محبت کریمانه اهل بیت(ع)، خدمت کریمانه و ترویج خدمت گره‌گشا، شادی مومنانه در سایه خدمت کریمانه، شهداء الگوی خدمت کریمانه، خادمان خاندان اهل بیت(ع) نماد خدمت کریمانه، خدمت کریمانه در اقتداء به امین ولایت، میزبانی کریمانه شعار خادمان اهل بیت(ع)، وقف و نذر کرامت جاودانه، ارتقای کرامت اجتماعی با حمایت از کالای ایرانی، اهل بیت پیامبر اعظم(ع) پناه مستضعفان جهان.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان داشت: تمامی دستگاه‌های عضو باید با تکیه به این شعار سعی در ارتقای برگزاری دهه کرامت داشته باشند.

خضری همچنین با اشاره به حضور استاندار تهران در این برنامه گفت: مراسم افتتاحیه دهه کرامت از ساعت ۱۶ عصر فردا با حضور محمدحسین مقیمی استاندار محترم تهران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی دبیرستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و جمع کثیری از مدیران و اعضا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران آغاز و تا ساعت ۱۸:۳۰ ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :