تاريخ : یکشنبه 1396/2/10 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 58718
پخش مجموعه تیزرهای «آیه های انتخاب» آغاز شد

پخش مجموعه تیزرهای «آیه های انتخاب» آغاز شد

این مجموعه تیزر تلوزیونی در5 قسمت ویژه انتخابات در قالب اخلاق انتخاباتی و مشارکت مردمی آماده شده و پخش آن از شبکه های صدا وسیما آغاز شده است.

علیرضا سرمدیدر گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، با بیان این مطلب افزود:روایت زندگی، داستان‌هایی است از زندگی به روایتقرآن و حدیثاست و تا کنون ۳۳ قسمت از آن پخش شده است.

وی گفت: فصل دوم این نماهنگ‌ها با موضوعات مرتبط با اخلاق انتخاباتی پخش می‌شود و در پایان هر تیزر یک آیه از قرآن کریم مرتبط با موضوع آمده است.

مدیر هنر و رسانه مؤسسه علمی فرهنگیدارالحدیثگفت: قالب کلی مجموعه تیزرهای روایت زندگی، به صورت کلیپ‌های ۲ دقیقه‌ای است.

تهیه کننده مجموعه روایت زندگی اظهار کرد: پخش آیه های انتخاب از نهم اردیبهشت ماه آغاز شده  و عناوین آن بدین شرح است: اخلاق انتخاباتی، مشارکت مردمی، انتخاب آگاهانه، رفاقت در عین رقابت و برکات حاصل از انتخاب مناسب.

وی گفت: موضوعاتی که تا کنون در کلیپ‌های تولید شده به آن پرداخته شده است عبارتند از: خشم، رحم و مهربانی به هم‌نوعان، عدالت، مسئولیت اجتماعی، سوء ظن، خلوت، همسایه‌داری، دروغ، محبت زن و شوهر، ازدواج بر پایه دوستی در فضای مجازی، طلاق، حریم خصوصی خانواده، نظارت حضرت حق، امر به معروف و نهی از منکر، قصاص، اعتیاد، و تدبیر.

سرمدی گفت: این مجموعه تیزرها به همت معاونت فرهنگی و هنری مؤسسه دارالحدیث و با مشارکت قوه قضاییه تولید شده است.

مدیر هنر و رسانه مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث ادامه داد: علاقه‌مندان برای دیدن تیزرهای «روایت‌ زندگی» در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام می‌توانند به آیدی «@RevayateZendegi» و در سایت آپارات به نشانی:«aparat.com/RevayateZendegi»یا به پایگاه اطلاع رسانی روایت زندگی به آدرس«RevayateZendegi.ir»مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :