تاريخ : پنج شنبه 1395/7/15 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 53792
باید احساس مسئولیت در قبال خون شهدا را در خود زنده نگه داریم

باید احساس مسئولیت در قبال خون شهدا را در خود زنده نگه داریم

آیت الله محمدی ری شهری رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در جمع دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث ظهر چهارشنبه 14 مهر، پس از مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه به سوی مزار دو شهید گمنام مدفون در مؤسسه دارالحدیث رفتند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به تجدیدبیعت با آنها و شهدای دوران دفاع مقدس پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری در این مراسم گفت: اگر این دو شهید و شهدای دیگر در روز قیامت جلوی ما را بگیرند و بگویند در جوانی جان خود را برای نظام اسلامی و زمینه‌سازی حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) فدا کردیم، شما چه کار کردید، باید پاسخی داشته باشیم زیرا این شهدا عزیزترین سرمایه زندگی خود را برای نظام و انقلاب فدا کردند و همه ما  باید این سؤال را از خود بپرسد و این احساس مسئولیت را در خود زنده نگه داریم.
رئیس مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با بیان اینکه حداقل پاسخی که می‌توانیم بیان کنیم این است که کاری که به ما سپرده شده بود، به خوبی انجام دادیم، افزود: به ویژه کسانی که در خدمت قرآن و حدیث هستند، بسیار باید به فعالیت خود اهتمام داشته باشند، در واقع رواج و گسترش معارف قرآن و حدیث زمینه‌ساز حکومت جهانی است و در مسیر کاری است که شهدا انجام دادند.
رئیس موسسه علمی _فرهنگی دارالحدیث خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا حکومت تداوم پیدا کند و به دست صاحب اصلی خود برسد، اگر درست و برای خدا کار کنیم، این پاسخ را داریم که برای تحکیم پایه‌های نظام کار و خدمت کردیم.
آیت الله محمدی ری شهری با بیان اینکه دانشجویان باید به خوبی به فعالیت های علمی خود پرداخته و با جدیت درس بخوانند تا بتوانند در تحقق این مسیر بزرگ برای خدا تلاش کنند و به نظام و معارف اهل بیت(ع) خدمت نمایند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :