تاريخ : چهارشنبه 1394/6/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 44698
کتاب «امام رضا (ع) و زندگی» به چاپ پنجم رسید

کتاب «امام رضا (ع) و زندگی» به چاپ پنجم رسید

کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» در عرض یک سال با تیراژی برابر با یک میلیون و 3هزار نسخه توسط انتشارات آستان قدس رضوی همزمان با ایام مبارک دهه کرامت به چاپ پنجم رسید.

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات به نشر(انتشارات آستان قدس رضوي)، یکی از موضوعات مهم و ابزار تمدن اسلامی، موضوع سبک زندگی است که در سال های اخیر بسیار مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری می باشد.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی با چاپ کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» به عنوان گزیده ای از روایاتی که بازگو کننده شیوه رفتاری اهل بیت(ع) به ویژه امام رضا(ع) هستند، تلاش دارد تا شناخت و معرفت نسبت به شیوه رفتاری اهل بیت(ع) را در میان اقشار جامعه ارتقاء بخشد.

این کتاب که توسط به نشر برای پنجمین بار به چاپ و انتشار رسید، نوشتهمهدی غلامعلیاست و مجموعه ای از احادیث ارزشمند امام رضا(ع) در ارتباط با سیره و سبک زندگی رضوی برای اثبات امامت و جایگاه والای ایشان را دربر می گیرد.

کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» که برای نخستین بار در سال ۱۳۹۳ از سوی انتشارات آستان قدس رضوی چاپ شده است، به دلیل لحن روان و اطلاعات ویژه و ارزشمندی که از سبک زندگی امام هشتم(ع) به خواننده ارائه می دهد بسیار مورد استقبال قرار گرفته در عرض تنها یک سال در یک میلیون و ۳هزار نسخه به انتشار رسید.

در این اثر از کتاب‌های معتبری همچون کتاب «شریف الکافی(اثر شیخ کلینی)»، عیون اخبارالرضا(ع) (اثر شیخ صدوق)، الارشاد(اثر شیخ مفید) و بحارالانوار(اثر علامه مجلسی) به همراه نیم‌نگاهی به آثار معاصر نظیر کتاب«مستندالرضا(ع) اثر عزیزالله عطاردی» برای هرچه بیشتر فراهم آوردن آشنایی با سبک زندگی رضوی بهره گیری شده است.

شایان ذکر است کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» با تغییر قطع در چاپ پنجم، در قطع وزیری و قیمت ۶۹.۰۰۰ ریال در دسترس علاقه مندان قرار دارد و همچنین این کتاب در قطع پالتویی و در قالب مجموعه هشت جلدی «زائر رضوی» توسط انتشارات آستان قدس رضوی در دهه کرامت سال جاری منتشر و روانه بازار نشر شده است.

علاقه مندان به تهیه کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» و همچنين مشاهده و تهیه سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوي می توانند به همین سایت و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ با این انتشارات تماس برقرار کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :