تاريخ : سه شنبه 1392/2/24 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27631
باید تلاش کنیم انتخابات پیش رو موجب ناکامی دشمنان و شادی دل دوستان انقلاب بشود

باید تلاش کنیم انتخابات پیش رو موجب ناکامی دشمنان و شادی دل دوستان انقلاب بشود

آیت الله محمّدی ری شهری ، تولیت آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السّلام ، در دیدار فرماندار و جمع از مسئولان شهرستان ری گفت : اکنون مهم ترین مسأله ای که در پیش رو داریم انتخابات است و باید همه مسئولان و مردم تلاش کنند که این انتخابات موجب ناکامی دشمنان و شادی دل دوستان انقلاب بشود

رئیس مؤسّسه علمی – فرهنگی دارالحدیث افزود : در انتخابات آتی خواسته ها و سلیقه های مختلفی وجود دارد و دشمنان نیز همه همّت خود را بکار گرفته اند که این انتخابات ضعیف تر و بدون حضور حدّاکثری مردم برگزار شود .
وی گفت : مسئولان برگزاری انتخابات می بایست ، در اقدامات شان رضایت خدا و رهبری را مدّنظر داشته باشند و زمینه به گونه ای فراهم شود که این انتخابات با حضور پرشورتر و پر رنگ تری از انتخابات های گذشته برگزار شود .
آیت الله محمّدی ری شهری گفت : با حضور پر شور مردم در این انتخابات امیدواریم حماسه سیاسی مدّ نظر رهبر معظّم انقلاب محقق شود که این مسأله ، زمینه مناسبی برای رفع مشکلات معیشتی مردم و تحقق حماسه اقتصادی در کشور خواهد بود .
رئیس مؤسّسه علمی – فرهنگی دارالحدیث در این جلسه با بیان روایتی از حضرت زهرا سلام الله علیها گفت : چیزی را دوست داشته باشد ، امّا خیر او در آن نباشد و یا گاهی ممکن است انسان از چیزی کراهت داشته باشد ، امّا آن چیز برای او خیر به همراه داشته باشد .
آیت الله محمّدی ری شهری گفت : باید از این « حکمت فاطمی » در زندگی فردی ، اجتماعی ، سیاسی و سایر شئون مختلف بهره گیری کنیم .
رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با بیان روایتی از رسول اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم گفت : اگر کسی در نظام تعارض میان دنیا و آخرت ، دنیا را ترجیح دهد ، از دنیا و آخرت محروم می شود و اگر آخرت را مقدم داشت ، خداوند منافع دنیا و آخرت او را تأمین می نماید .

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :